Case study: Jak firma zajmująca się bezpieczeństwem płatności zapewniła lekcje angielskiego dla wszystkich swoich pracowników
Magdalena Blińska
Przed pandemią Olena Halushko myślała, że wynajmowanie prywatnych korepetytorów języka angielskiego dla ukraińskich pracowników Advantio działa dobrze. Jednak była zszokowana, gdy zobaczyła, że frekwencja była niska, a w kolejnych tygodniach prawie nikt nie pojawiał się na lekcjach.
Olena jest HR Generalist w Advantio, firmie doradczej świadczącej profesjonalne usługi i dostarczającej rozwiązania w zakresie zgodności z PCI. Ich produkty obejmują bezpieczeństwo transakcji płatniczych, zarządzanie cyklem życia urządzeń oraz zapobieganie zagrożeniom.
Advantio obsługuje klientów na całym świecie, więc poziom B2 w języku angielskim jest wymogiem przy zatrudnianiu. Pracownicy muszą być w stanie komunikować się, konsultować z klientami i przeprowadzać różne oceny - wszystko w języku angielskim.
Olena i jej zespół HR w Advantio zdecydowali się na współpracę z Preply, naszą platformą, która łączy osoby uczące się języka z korepetytorami
z całego świata. Preply oferuje firmowe programy szkoleń językowych z wykorzystaniem korepetycji 1:1 za pośrednictwem czatu wideo.Oto historia Oleny i tego, jak jej firma zapewniła wszystkim swoim pracownikom możliwość nauki języka angielskiego i rozwoju zawodowego.
Dlaczego i jak wybraliście Preply jako dostawcę usług językowych?
Przed pandemią mieliśmy program nauki języka, ale tylko dla naszych ukraińskich pracowników. Mieliśmy prywatnego nauczyciela, który przychodził do biura dwa razy w tygodniu, aby przeprowadzić lekcje grupowe, ale frekwencja była bardzo niska.
Kolejną wadą było to, że tylko pracownicy ukraińskiego biura mieli możliwość uczestniczenia w lekcjach. Nie mieliśmy nikogo, kto mógłby zarządzać podobnym programem w innych krajach, a stawki za korepetycje były również znacznie wyższe.
Nie ogłosiliśmy oficjalnie, że szukamy platformy do nauki online, ale wielu pracowników wiedziało, że szukamy. W końcu jeden z moich kolegów polecił nam platformę Preply.
Gdy tylko ją sprawdziliśmy, okazało się, że Preply wyróżnia się przystępną ceną.
Na platformie jest wielu korepetytorów, którzy pobierają mniej niż 20 dolarów za godzinę. Ponieważ pracujemy z ograniczonym budżetem, było to dla nas bardzo ważne.Ponadto stwierdziliśmy, że Preply jest bardziej przyjazny dla użytkownika niż inne platformy, które sprawdziliśmy. Dla mnie, jako potencjalnego studenta, wszystko było jasne. Na przykład, łatwo było znaleźć korepetytora i zaplanować lekcję.
Ważne było dla nas, że nasi pracownicy mogą wybrać godziny lekcji i sami je zarezerwować.
Wzmocnij swój zespół dzięki Preply EnterpriseOferujemy korepetycje online 1 na 1, dzięki którym profesjonaliści z branży biznesowej mogą pewnie mówić w każdym języku.
- Dowiedz się więcej
- 1776 recenzji, "Doskonały"
Jakie są główne korzyści z Preply dla Twojej firmy?
Dla mnie główną zaletą Preply jest wsparcie, jakie otrzymujemy od naszego Account Managera. Co miesiąc odbywamy z nią rozmowy, a ona przesyła nam pliki Excel z informacjami o obecności pracowników. Mogę również zobaczyć te informacje na naszym pulpicie
nawigacyjnym.Szczególnie podoba nam się elastyczność
systemu Preply. Nasi pracownicy mogą samodzielnie korzystać z platformy i rezerwować lekcje kiedy i z kim chcą.Jakie kroki podjęliście, aby wdrożyć Preply jako korporacyjny program nauki języków obcych w waszej firmie?
Podczas naszych kwartalnych rozmów na temat wydajności, pytamy naszych pracowników, w czym chcieliby się poprawić i jakie kursy chcieliby podjąć. Oprócz oferowanych przez nas kursów zawodowych, oferujemy również zajęcia z języka angielskiego na Preply.
Zainteresowanie ze strony kursantów było bardzo duże, którzy od razu zaczęli pobierać lekcje.
Jeśli pracownik chciałby poprawić swój angielski, mógłby zapytać o to bezpośrednio swojego kierownika lub dział HR. Wówczas zakładaliśmy dla nich konto na Preply i zalecaliśmy pobieranie dwóch lekcji tygodniowo przez trzy miesiące.Nasz proces wdrożenia był bezproblemowy
. Mieliśmy rozmowę z naszym Account Managerem i wszystkimi studentami, którzy zapisali się do tego programu. Następnie zostaliśmy wprowadzeni do platformy. Otrzymaliśmy wszystkie potrzebne informacje, a komunikacja była świetna. I jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego Account Managera!Stworzyłam również wewnętrzne wytyczne, w których opisałam, jak korzystać z platformy, jaka jest maksymalna cena za lekcję i ile lekcji tygodniowo powinni brać. Teraz, od czasu do czasu, umieszczam na naszym wewnętrznym kanale aktualizacje lub przypomnienia o konieczności wzięcia lekcji.
Co dla Ciebie osobiście oznacza sukces we współpracy z Preply?
Zależy nam na czymś więcej niż tylko na liczbach.
Ostatecznie udana współpraca z Preply oznacza, że wszyscy nasi pracownicy są zadowoleni. Kiedy pracownik przychodzi do mnie i mówi: "Bardzo dziękuję, widzę rezultaty" lub "Ten program bardzo mi pomaga. Czuję się bardziej pewny siebie w kontaktach z naszymi klientami" lub "Mogę podróżować i brać udział w innych projektach, nie tylko na Ukrainie, ale również za granicą" - wiem, że wysiłek się opłacił i że praca nie poszła na marne.
Wzmocnij swój zespół dzięki indywidualnej nauce języka korporacyjnego
Jeśli tak jak Olena, starasz się ułatwić komunikację między członkami swojego zespołu, umożliwienie im pracy z doświadczonymi korepetytorami językowymi może zdziałać cuda.
Zachęć swoich pracowników do nauki i osiągnij swoje cele biznesowe w krótkim czasie! Czy jesteś gotowy, aby zarezerwować demo z ekspertem Preply Enterprise już dziś?